-
EBC Klocki hamulcowe FA063
Wysyłka | towar dostępny po potwierdzeniu - proszę o kontakt |
Koszt dostawy | 8.11 |
Dostępność | Mało 3 kpl. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Sprawdź dostępność |
Klocki hamulcowe EBC FA (kpl. na 1 tarczę)
Seria FA - seria organicznych klocków kevlarowych. Są najlepszym wyborem dla użytkowników motocykli o turystycznym, miejskim i klasycznym charakterze. Szczególnie polecane dla motocyklistów preferujących spokojny styl jazdy. Klocki cechuje: średnia żywotność, niskie zużycie tarcz hamulcowych, niski współczynnik tarcia, wystarczająca stabilność temperaturowa.
O Firmie EBC Brakes
Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).
Pasuje do:
HYOSUNG:
- COMET 250, 02
- COMET 600, 02
MAGNI:
- SPORT 1200 S, 01
SUZUKI:
- GS 500 EK/EL/EM/EN/EP/ER/ES (GM51A), 89-95
- GS 500 ET/EV/EW/EX/EY/K1/K2/K3, 96-03
- GS 500 FK4/K4/FK5/K5/FK6/K6/FK7/K7/K8/FK8, 04-08
- GSF 1200 K1/K2/K3/K4/K5 (NAKED BANDIT - 6 PISTON CALIPER), 01-05
- GSF 1200 S SK1/SK2/SK3/SK4/SK5 (FAIRED BANDIT - 6 PISTON CALIPER), 01-05
- GSF 1200 SAV (FAIRED BANDIT - ASB MODEL- 4 PISTON CALIPER), 97
- GSF 1200 ST/SV/SW/SX/SY (FAIRED BANDIT - 4 PISTON CALIPER), 96-00
- GSF 1200 T/V/W/X/Y (NAKED BANDIT - 4 PISTON CALIPER), 96-00
- GSF 250 N/ZM/P/NP/ZP/R/NR BANDIT (GJ74A), 92-96
- GSF 250 VS/VT/VV/VVZ/VW/VX/VY BANDIT (GJ77A), 95-00
- GSF 400 K/NK/Z/VM/VZM/P/NP/VP/VZP/VR BANDIT (GK75A), 89-94
- GSF 400 M/N/P BANDIT, 91-95
- GSF 400 S/VS/V-V/VZ-V BANDIT (GK7AA), 95-97
- GSF 600 S/T/V/W/X (NAKED BANDIT), 95-99
- GSF 600 ST/SV/SW/SX (FAIRED BANDIT), 96-99
- GSF 600 SY/K1/K2/K3/K4 (FAIRED BANDIT), 00-04
- GSF 600 Y/K1/K2/K3/K4 (NAKED BANDIT), 00-04
- GSX 1200 FSW/FSX INAZUMA, 98-99
- GSX 1300 RX/RY/RK1/RK2/RK3/RZK3/RK4/RK5/K6/K7 HAYABUSA, 99-07
- GSX 250 FL/FM/FN/FP/FR/FS/FT/FV/FW - ACROSS, 90-98
- GSX 250 RCH/H (GJ72A), 87
- GSX 250 SSM KATANA (GJ76A), 91
- GSX 400 FJ/FK/FAK/FL (GK74A), 88-90
- GSX 400 FSV/FSK1 (GK7B) INAZUMA, 00
- GSX 400 FW/FWS/FWS-2,
- GSX 400 R/S/T/ZR/ZS/ZT (GK79A) IMPULSE TYPE S, 94-96
- GSX 400 R2 (GK 7IB),
- GSX 400 R3 (GK 7IF),
- GSX 400 SSN (GK77A) KATANA, 92
- GSX 400 X (GK79A) IMPULSE, 99
- GSX 400 X/XA/XS IMPULSE,
- GSX 550 ESD/ESE/EFE/EFF/ESH/EFG (GN71D), 84-87
- GSX 600 FJ (GN72A), 88
- GSX 600 FK/FL/FM/FN/FP/FR/FS/FT/FV (GN72A), 89-97
- GSX 600 FK3/FK4/FK5/FK6, 03-04
- GSX 600 FW/FX/FY/FK1/FK2, 98-02
- GSX 750 FK/FL/FM/FN/FP/FR/FS/FT/FV (GR78A), 89-97
- GSX 750 FK3/FK4/FK5/FK6, 03-06
- GSX 750 FW/FX/FY/FK1/FK2, 98-02
- GSX 750 SE KATANA (GR72A), 85
- GSX 750 W/X/Y/K1, 98-03
- GSXR 1100 G/H/J (GV74B), 86-88
- GSXR 1100 K/L/M/N (GV73B), 89-92
- GSXR 1100 WP/WR/WS/WT (GU75A), 93-96
- GSXR 250 CJ (GJ72A), 88
- GSXR 250 CK (GJ72A), 89
- GSXR 250 RK (GJ73A), 89
- GSXR 400 H, 87
- GSXR 400 J/RR/RAK (GK73A), 88-90
- GSXR 400 RL/RM/RN/RP/RS (GK76A), 90-95
- GSXR 600 K1/K2/K3/ZK3, 01-03
- GSXR 600 V/W/X/Y (SRAD), 97-00
- GSXR 750 F/G/H (GR75A), 85-87
- GSXR 750 J/K/L/M/WN/WP, 88-93
- GSXR 750 RG, 86
- GSXR 750 T/V/W/X (SRAD), 96-99
- GSXR 750 WR/WS, 94-95
- GSXR 750 Y/K1/K2/K3, 00-03
- RF 400 RP/RR/VR/RT/RVT/RV-V (GK78A), 93-97
- RF 600 RP/RR/RS/RT/RV (GN76A), 93-97
- RF 900 RT/RV/RW, 96-99
- RG 250 FG/CH/FCH/FH GAMMA (GJ21B), 85-88
- RG 250 WD GAMMA, 83
- RG 250 WE, 84
- RG 400 EWF/EW-2G/EWH WALTER WOLF (TYPE 1 2), 85-87
- RG 500 G/CH, 85-87
- RGV 250 J, 88
- RGV 250 K/L (VJ21A), 89-90
- SG 350 N GOOSE, 92
- SV 400 N (VK53A), 98
- SV 400 SN (VK53A), 98
- SV 400 SX/SY/SK1/SK2, 99-02
- SV 400 X/Y/K1/K2, 99-02
- SV 650 SX/SY/SK1/SK2 (TOP FAIRING - NON ABS), 99-02
- SV 650 X/Y/K1/K2 (NAKED - NON ABS), 99-02
- TL 1000 RW/RX/RY/RK1, 98-02
- TL 1000 SV/SW/SX/SY/SK1, 97-01
- TV 250 J/K/AK/L (VJ21A) WOLF, 88-90