-
BRAKING KLOCKI HAMULCOWE SEMI 613SM1
Koszt dostawy | 8.11 |
Dostępność | Mało 2 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN |
Sprawdź dostępność |
KLOCKI HAMULCOWE BRAKING
BRAKING opracował specyficzne mieszanki dla każdego zastosowania motocykla, chcąc zapewnić najlepsze osiągi we wszystkich typach jazdy oraz dla wszystkich potrzeb użytkowników.
SERIA SM1:
MIESZANKA: SEMI METALLIC.
KLOCKI PRZEZNACZONE DO MOTOCYKLI KLASY URBAN.
DOBRY STOSUNEK CENY DO JAKOŚCI.
ZASTOSOWANIE:
Benelli:
- 504 Sport 500, 1978 - 1982, Rear
- SEI900, 1984, Rear
Bimota:
- HB2 1100, 1982 - 1983, Rear
- SB3 750, 1980 - 1986, Rear
- SB4 1100, 1983 - 1985, Rear
- SB4S SB1100, 1983 - 1985, Rear
- SB5S SP1100, 1984 - 1985, Rear
BMW:
- K1, 1989 - 1993, Rear
- K100, 1983 - 1989, Rear
- K100 LT ABS, 1990 - 1991, Rear
- K100 LT LTD, 1991 - 1992, Rear
- K100 RS, 1984 - 1989, Rear
- K100 RS 16V, 1989 - 1993, Rear
- K100 RT, 1984 - 1989, Rear
- K1100 LT, 1992 - 2000, Rear
- K1100 RS, 1993 - 2001, Rear
- K1200 GT ABS, 2002 - 2007, Rear
- K1200 RS, 1997 - 2006, Rear
- K75, 1984 - 1996, Rear
- K75 RT, 1990 - 1996, Rear
- K75 S, 1985 - 1988, Rear
- K75C, 1985 - 1991, Rear
- R100, 1981 - 1989, Rear
- R100 CS, 1981 - 1989, Rear
- R100 R, 1992 - 1996, Rear
- R100 RT, 1976 - 1994, Rear
- R100 S, 1976 - 1980, Rear
- R100 T, 1976 - 1980, Rear
- R80 R, 1991, Rear
- R90 TT, 1981 - 1985, Rear
Ducati:
- Laguna Seca 750, 1987 - 1989, Rear
- Paso 750, 1987 - 1988, Rear
- Paso 906, 1989 - 1990, Rear
- SANTAMONICA 750, 1986 - 1990, Rear
- SPORT 750, 1988 - 1990, Rear
- SS 900, 1981 - 1984, Rear
- TL Pantah 350, 1984, Rear
Laverda:
- SFC 1000, 1986 - 1988, Rear
Moto Guzzi:
- Convert 1000, 1975 - 1984, Rear
- G5 1000, 1978 - 1984, Rear
- GT RL1000, 1987 - 1993, Rear
- LeMans 1000, 1985 - 1988, Rear
- SP 1 1000, 1978 - 1988, Rear
- Strada 1000, 1993 - 1995, Rear
- T3 850, 1975 - 1985, Rear
- T4 850, 1975 - 1985, Rear
- T5 850, 1986, Rear
Kod producenta: 613SM1
CENA PODANA ZA 1 SZT.
Producent BRAKINGBRAKING włoska firma specjalizująca się w tworzeniu układów hamulcowych dla najbardziej wymagających zawodników. Od momentu powstania firmy w 1990 roku znani z liderowania w zakresie innowacji, jakości i organizacji. Dziś łączą doświadczenie i tradycję z nowymi technologiami, najnowocześniejszymi materiałami i najbardziej zaawansowanymi systemami zarządzania. W 2004 dołączają do rodziny Sunstar, aby wspólnymi siłami tworzyć jeszcze lepsze produkty. Aby pozostać w czołówce rynku i dogłębnie poznać potrzeby branży, dział badawczo-rozwojowy BRAKING ściśle współpracuje z najlepszymi zespołami wyścigowymi. Wszystkie produkty są ściśle testowane pod kątem jakości, aby zagwarantować ich bezpieczeństwo.
Filozofia biznesowa BRAKING opiera się na wartościach, które doprowadziły do stania się światowym liderem w dziedzinie układów hamulcowych. Jest tylko jedna rzecz, której hamulce BRAKING nie mogą zatrzymać: prędkość, z jaką wkraczają w przyszłość.