-
Renner Crash Pady Kawasaki Versys 650 -14
564.00
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka | towar dostępny po potwierdzeniu - proszę o kontakt |
Koszt dostawy | 0 |
Dostępność | Mało 5 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | 5904378403720 |
Sprawdź dostępność |
Renner Crash Pady Kawasaki Versys 650 -14
Ślizgacze Zabezpieczające ochraniają owiewki, silnik i inne części motocykla w chwili upadku i podczas ślizgu po podłożu.
Materiał: konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy wykonane na maszynach sterowanych numerycznie.
Zestaw składa się z dwóch końcówek z czarnego tworzywa sztucznego, mocowań wykonanych ze stopu aluminium lakierowanych dla zabezpieczenia przed korozją, tulei dystansowych oraz śrub mocujących. Mocowania dostępne są w kolorze czarnym (czarny lakier strukturalny zbliżony do lakieru stosowanego przez producentów motocykli).
Strefa kontrolowanego zgięcia ®
Zestaw crash padów ma konstrukcję dwustrefową - strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla - ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku.
Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt.
Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub.
Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych.
Gwintowane pręty, które stanowią część niektórych zestawów, mogą wymagać przycięcia na wymiar. Zalecamy montaż w profesjonalnych serwisach motocyklowych.
Zalecamy użycie preparatu do zabezpieczania gwintów, aby wibracje silnika nie spowodowały poluzowania dokręconych śrub.
Zalecany moment obrotowy:
śruby M6: 9,6 Nm
śruby M8: 23 Nm
Śruby M10: 46 Nm
Produkt jest w całości wykonany w Polsce.
Produkt jest przeznaczony do stosowania przez profesjonalistów na certyfikowanych torach.
NIE WYMAGA WIERCENIA W OWIEWCE
Ślizgacze Zabezpieczające ochraniają owiewki, silnik i inne części motocykla w chwili upadku i podczas ślizgu po podłożu.
Materiał: konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy wykonane na maszynach sterowanych numerycznie.
Zestaw składa się z dwóch końcówek z czarnego tworzywa sztucznego, mocowań wykonanych ze stopu aluminium lakierowanych dla zabezpieczenia przed korozją, tulei dystansowych oraz śrub mocujących. Mocowania dostępne są w kolorze czarnym (czarny lakier strukturalny zbliżony do lakieru stosowanego przez producentów motocykli).
Strefa kontrolowanego zgięcia ®
Zestaw crash padów ma konstrukcję dwustrefową - strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla - ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku.
Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt.
Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub.
Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych.
Gwintowane pręty, które stanowią część niektórych zestawów, mogą wymagać przycięcia na wymiar. Zalecamy montaż w profesjonalnych serwisach motocyklowych.
Zalecamy użycie preparatu do zabezpieczania gwintów, aby wibracje silnika nie spowodowały poluzowania dokręconych śrub.
Zalecany moment obrotowy:
śruby M6: 9,6 Nm
śruby M8: 23 Nm
Śruby M10: 46 Nm
Produkt jest w całości wykonany w Polsce.
Produkt jest przeznaczony do stosowania przez profesjonalistów na certyfikowanych torach.
NIE WYMAGA WIERCENIA W OWIEWCE
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.